در حال بارگذاری ...
دوشنبه 15 اردیبهشت 1404
  • مسابقه در دو بخش برنامه نویسی و هکاتون هوش مصنوعی برگزار می گردد.

    1- بخش اول (مسابقه برنامه نویسی): این بخش مشابه مسابقات برنامه نویسی با استاندارد ICPC و دارای دو فاز آنلاین (انتخابی) و حضوری (نهایی) می باشد. تیم های شرکت کننده حداقل 2 و حداکثر 3 نفره می باشند. این تیم ها از دانشجویان دانشگاه های مختلف کشور بوده و می بایست سوالات متنوع برنامه نویسی را در پلتفرم مورد نظر که بعدا اطلاع رسانی خواهد شد در دو مرحله آنلاین و حضوری پاسخ دهند.

     

    2- بخش دوم (هکاتون هوش مصنوعی): این بخش به شکل هکاتون و انفرادی برگزار خواهد شد. یک مسئله دنیای واقعی (بر اساس نیازمندی های جاری سامانه های نرم افزاری کشور) به همراه پیوست های آن(دادگان و ...) به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد. این مسابقه در دو فاز برگزار می شود. در فاز اول راه حل های منتخب به صورت آنلاین پذیرش خواهند شد و سپس منتخبین مرحله اول به مرحله نهایی که به صورت حضوری برگزار می گردد دعوت می شوند.

  • پوستر کامپیوتر و هوش مصنوعی
  • جدول 1 : جوایز مسابقه برنامه نویسی تیم های شرکت کننده از سراسر کشور

    برگزیدگان

    جوایز

    تیم اول مسابقه

    30 میلیون تومان

    تیم دوم مسابقه

    20 میلیون تومان

    تیم سوم مسابقه

    15 میلیون تومان

     

    جدول 2 : جوایز برنامه نویسی مسابقات برنامه نویسی مختص تیم های شرکت کننده از دانشگاه ملی مهارت و جامع علمی کاربردی

    برگزیدگان

    جوایز

    تیم اول مسابقه

    15 میلیون تومان

    تیم دوم مسابقه

    10 میلیون تومان

    تیم سوم مسابقه

    5 میلیون تومان

    جدول 3 : جوایز مسابقات هکاتون هوش مصنوعی

    برگزیدگان

    جوایز

    تیم اول مسابقه

    15 میلیون تومان

    تیم دوم مسابقه

    10 میلیون تومان

    تیم سوم مسابقه

    5 میلیون تومان

     
     
  • 1- تمامی اعضای تیم‌ها باید دانشجوی مقطع کاردانی و یا کارشناسی یکی از دانشگاه‌ها یا مؤسسات آموزش عالی کشور باشند.

     

    2- دانشجویان کلیه رشته های فنی و مهندسی و علوم ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امکان ثبت نام در این رویداد را دارند.

     

    3- شرکت دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در این مسابقات مجاز نمی‌باشد.

     

    4- اطلاعات کامل دانشجویی از جمله شماره دانشجویی و تصویر کارت دانشجویی معتبر برای همه اعضای تیم در هنگام ثبت‌نام الزامی است و جهت راستی‌آزمایی بررسی خواهد شد.

     

    5- هر دانشجو تنها مجاز است عضو یک تیم باشد و عضویت همزمان در چند تیم مجاز نیست.

     

  •   آیین نامه کامپیوتر و هوش مصنوعی
  • مرحله

    زمان

     ثبت نام

     سی و یک اردیبهشت 1404

     آزمون مقدماتی

    نیمه اول خرداد 1404

     آزمون نهایی

    زمان آزمون نهایی متعاقباً اعلام می گردد.